فــطــرس

إِنَّ الحُسین مِصْبَاحُ الهُدی وَ سفینةُ النَّجَاةِ

فــطــرس

إِنَّ الحُسین مِصْبَاحُ الهُدی وَ سفینةُ النَّجَاةِ

فــطــرس

سلام !
نویسنده وبلاگ "فطرس" هستم .
آرزویم یکبار دیدن کربلاست ... !
اللهم الرزقنی کربلا و شفاعه الحسین یوم الورود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

دانشگاه امام حسین علیه السلام

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۴۰ ب.ظ

مشخصات شهید:

شهید بهرام شیخی

فرمانده تیپ سوم مالک اشتر از لشکر 17 علی ابن ابی طالب علیه السلام

تولد: 1339- خمین

شهادت: 14/1/1364- عملیات بدرمنطقه طلاییه

محل دفن: گلزار شهدای خمین

دانشگاه امام حسین علیه السلام

روی سرش نوشته بود:

«دانشگاه امام حسین علیه السلام ».

 من و بهرام شیخی دم در اونجا ایستاده بودیم که یکدفعه دستی اومد و بهرام شیخی رو با خودش برد. اما منو راه ندادند.

گفتند: آقا خودش می آید و هر کسی رو که می خواد می بره.

از خواب بیدار شدم.

خیلی گریه کردم دیدم من کجا و اون کجا! هیچکدوم ازاعمال و رفتارهای بهرام شیخی توی من نیست. خدایی شهادت حقش بود. آخر هم به حقش رسید و توی دانشگاه امام حسین علیه السلام  قبول شد.

راوی: همرزم شهید از لشکر 17 علی ابن ابی طالب علیه السلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۲
محسن باقری

شهید بهرام شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی